חגיגת בר מצווה

 

בר מצווה בשרון

 

מעוניינים לחגוג בר מצווה בשרון? אולם אירועים מפנק במיוחד, ובעל ניסיון עתיר שנים בחגיגות בר מצווה כעת מוצע לשירותכם! במסגרת חגיגות בר המצווה תוכלו ליהנות ממזנון מפנק, שולחנות אותנטיים ומרווחים, צוות הגברה מקצועי ומיומן ותפאורת בוטיק איכותית ובלתי נשכחת. להלן השירותים והמאפיינים שישאירו לכם טעם של עוד גם לחגיגות העתיד.

 

בר מצווה באולם בשרון

 

מרחב קבלת פנים גדול ומטופח

 

מרחב קבלת הפנים של האולם ידוע במרחביו הרבים, ומאידך בעיצובו האותנטי. מדובר בגן אירועים אשר מוצב בקדמת האולם, ובו תוכלו להתרשם מהטיפוח של הגינה, מהשבילים המעוצבים והנוחים, ומתחושת החופש השוררת במקום: תחושה מרפאת. בעודכם נמצאים בחוץ, תוכלו לספק לאורחים שלכם פתרונות הצללה דקורטיביים ופונקציונליים להפליא – פרגולות עץ ואלומיניום מהממות, וסוככים מפוארים. חוגגים בחורף? הגן כולו ייעטף בסגירת חורף דקורטיבית תוך אספקת אמצעי חימום מרכזיים במקום.

 

צוות אולם קשוב ומקצועי

 

צוות האולם – שיורכב מתאורנים, מגבירים ונותני שירות נוספים יממש עבורכם אירוע חלומי, ויספק את כל הצרכים שלכם בעתו. עמדת נואמים עם מיקרופון מוגבר, מוזיקת רקע איכותית, ובמידה ויש חלק אומנותי באירוע – ידאג הצוות לטפל בספקי השירות שלכם באופן המיטבי ביותר.

 

מוזיקה בבר מצווה

 

תפאורת אולם מפוארת ומרהיבה

 

תפאורת האולם תוכננה על ידי האדריכלים המובילים בענף. תוכלו ליהנות ממראות ייחודיים ודקורטיביים בסגנונות עיצוב שונים – החל מוינטאג' ועד לעיצובים חדשניים. ניתן להתרשם גם מתפאורת גן האירועים שתונח לפתחכם וליהנות משילוב של מראות חוץ ופנים ברמה שלא הכרתם.

 

מה מומלץ לוודא בטרם תחילת האירוע?

 

חשוב לוודא שההגברה מוכנה לתפעולכם האישי בהתאם למה שסוכם, כאשר אנשי החלק האומנותי שהזמנתם מוגברים, חתן בר המצווה יוכל לדבר עם מיקרופון פתוח ומוכן לשירותו, תאורת האולם לשביעות רצונכם, וגן האירועים ערוך עם שולחנות המזנון וקבלת הפנים כפי שתכננתם. במידה ויש עוד אירועים לפניכם – כדאי לוודא סמוך למועד האירוע שהכל מתוחזק כנדרש. ניתן להתקשר לאולם ישירות או לבוא לבדוק בעצמכם.

 

צוות האולם ידאג לספק לכם אירוע בלתי נשכח בהתאם לציפיותיכם. החל משלב הקייטרינג והמזון ועד לצרכי ההגברה – הכל יתבצע בהתאם לאופי האירוע שלכם ולצרכים עליהם פירטתם. לחגוג בר מצווה בשרון באולם זה כמו להרגיש בבית, רק עם העלאה משמעותית ברמתה של שמחתו של בנכם.


 


לגלישה באתר בגרסת האינטרנט