ערב טעימות לחתונה - אל תוותרו עליו

 

כשאתם נמצאים לפני חתונה במסגרת גן אירועים בשרון, את בחירת המנות לקייטרינג אתם מוכרחים לעשות בקפידה רבה, על מנת להבטיח שהמנות יהיו איכותיות ויתאימו לדרישות שלכם. הרבה פעמים, מנות שנראות טוב מסתברות בפחות טובות ולהיפך. עד שלא טועמים לא יודעים. סגרתם אירוע במסגרת גני אירועים בשרון? עכשיו תבחרו את התפריטים של הקייטרינג. את זה עושים אך ורק באמצעות טעימות

 

ערב טעימות לחתונה

 

הקסם שבמנות החדשות

 

כבר עם הטעימה הראשונה תופתעו מאיכות המזון. בחתונות – הקייטרינג הוא כי טעים והכי מקצועי. מקצועיותו מתבטאת במגוון רחב של מוצרים, ולכן מאד כדאי לדעת במה בוחרים ומה נחשב הכי טוב בעיניכם. אל תבחרו לעולם מזון קייטרינג על פי תמונה או באופן שרירותי. הכל – אך ורק באמצעות טעימות. 

 

מקוריות לצד מזון נפוץ באירועים

 

בערב טעימות, עליכם להתרשם מאיכות המזון ולהשוות מהו מזון שמוגש בדרך כלל באירועים ומהו מזון מקורי שהקייטרינג שלכם הוא מחלוצי מפתחיו. אולמות אירועים בשרון מעודדים את חברות הקייטרינג שלהם להיות יצירתיות, ולכן בכל שנה כשאתם חוגגים אירוע אתם עשויים להיות מופתעים. ההפתעה מתבטאת גם באיכות טעמו של המזון הנפוץ באירועים וגם בעוצמה של המזון הנדיר יותר והמקורי יותר – בטעמו ובאיכותו.

 

 ערב טעימות במרכז

 

כיצד ההגשה תתבצע? רק בטעימות מחליטים

 

מזון יכול להיות מוגש מוכן או טרי לאחר הכנה. יש מיני מזונות שעדיפים כך ויש שעדיפים אחרת. הכל בעיני המתבונן (להלן, הטועם). חלק מהמנות החמות יוגשו לכם כשהן מוכנות מזמן וחלקן יוכנו מולכם ויוגשו טריות. חושבים שיש חשיבות להכנת המזון בשטח ולא להגיש אותו מוכן? דווחו לקייטרינג שלכם והוא ידאג להציב שפים או סגני שפים ממש בדוכנים ולהכין מול הלקוחות חלק ממאכלי קבלת הפנים. בתחום המנות העיקריות – הן מוגשות לשולחן לאחר שההכנה כבר נעשתה.

 

מסקנה: רק טעימות חושפות בפניכם את תפריט הקסם שלכם

 

רק ערב טעימות לחתונה חושף בפניכם את איכות המזון האמתית, כפי שהיא מתפרשת בעיניכם. לכן, אנו מאד ממליצים שלא לוותר עליו אם אתם עומדים לחגוג בתוך אולם אירועים אירוע. כשזה המצב, חובה לבקר במשרדי הקייטרינג ולטעום מכל הבא ליד עד למציאת אסופת המאכלים המקובלת עליכם ביותר.

 

מחפשים להינות מאירוע יוקרתי וחוויה של פעם בחיים? גני אירועים בשרון , המקום שלכם לאירוע יוקרתי ומיוחד

 

 


לגלישה באתר בגרסת האינטרנט