כל היתרונות האטרקטיביים שבחתונת קיץ בצפון 

 

כשאתם חוגגים חתונה באזור בצפון אתם מבטיחים לעצמכם ים של ריגושים. אתם יכולים להיחשף לנוף עירוני בורגני בצפון או לנוף מדברי קסום, ולזכות במלוא היתרונות כיזמי האירוע. כמי שבחרו להתמקם בצפון, אתם זוכים להתענג על מגוון רחב מאד של מאפיינים שוברי-שוויון.

 

הגעה קלה מכל מקום בארץ

 

ההגעה – באמצעות כבישים מהירים קלים להתמצאות. הזנת שם האולם באזור הצפון בתוכנת ניווט תפלס לאורחים שלכם את הדרך בקלות. הם יגלו שגם כשהם יתקרבו לאזור הצפון, האולם יהיה פשוט להגעה ולא יצריך כניסה לסמטאות ורחובות מרובי פניות בשביל להגיע ללוקיישן.

 

 חתונת קיץ בצפון

 

הגדלת הסיכויים שכולם יגיעו

 

יש לכם חברים מכל הארץ ולא רק מאזור המגורים שלכם? עדיף שתסגרו גן אירועים בצפון ולא ליד הבית שלכם. בדרך זו אתם מבטיחים שגם החבר'ה של "ליד הבית" יגיעו וגם החברים משאר חלקי הארץ יתווספו לאירוע שלכם. הצפון הם אזורים שמקובלים על כל יושבי הארץ, והם נתפסים כאזורי בילוי בלעדיים. אם תחגגו שם אירוע, רוב הסיכויים שכל ההזמנות שלכם יתורגמו להגעה מעשית.

 

הנאה משלל ספקי שירות ברמה שלא הכרתם

 

הצפון עשיר במפיקים, מלהקים, נגנים, צלמים ותאורנים מן המעלה הראשונה. כשאתם חוגגים במקום אחר בארץ, זה חייב להסתמך על WORD OF MOUTH, ולמצוא עובד מצטיין באמת לכל תחום. בצפון, כמעט כל מי שתפנו אליו יהיה מקצוען ברמות אחרות, שכן אחרת הוא לא יכול היה להישאר לגור בצפון לאורך זמן. ספק שירות מכל תחום, מהאדריכלות ועד שירותי המוזיקה והבידור, ככל שהם גרים בצפון – יספקו שירות בוטיק אשר ימשוך אתכם לשכור אותם לאירוע שלכם.

 

 חתונה יוקרתית בצפון

 

אפשרות לקבל הנחה על שירותי אירועים

 

כשאתם עובדים עם חברת הפקות של גני אירועים בצפון אתם זוכים בסיכוי הגבוה ביותר לקבל הנחה על שירות של ספקים. אחד היתרונות הבולטים בצפון הארץ הוא שבעלי העסקים עובדים עם הספקים הטובים והמבוקשים בישראל, ומשלמים להם פחות מאשר אדם שלא גר באזור הצפון. הדבר נובע גם מהקרבה של האומן אבל בעיקר בזכות קשרי הספקים מבורכי השנים שצברה הנהלת האולם עם ספקי השירות הללו. האפשרות שתקבלו קונצרט, תאורה לאירועים, צילום מגנטים, וכד' במחיר זול משווי שוק היא אופציה שבהחלט ברת-הגשמה כשאתם בצפון. 

 


לגלישה באתר בגרסת האינטרנט