הפקות אירועים בטבע

 

אירועים המתקיימים בטבע מקבלים משמעות מיוחדת עבור היזם או קבוצת המארגנים. הראשון, כמו גם האחרונים, נהנים ממגוון רחב של אטרקציות אשר לא ניתן לקיימם באולם סגור או במתחם בנוי. ברם, בשונה מאירועים אשר נחגגים בשטחים ציבוריים, בהם מסתכנים היזמים במקרים בלתי מתוכננים (כמו למשל חוגגים אחרים אשר מתמקמים בסמוך), אירועים בטבע אשר שולמו על ידם מקנים להם שטח תָּחוּם ומוגן המשמש אך ורק אותם ואת המוזמנים שלהם. בדרך זו ניתן לחגוג כל אירוע בעל משמעות, ממאורע משפחתי ועד פסטיבל ביוזמה פרטית שלכם.

 

הפקת אירוע בטבע

 

ההכנות

 

למותר לציין כי ההכנות לאירוע מסוג כזה מאד קפדניות ונעשות תחת בסיס תפעולי מקצועי מלא. החל מהכנת השטח הפתוח, הצבת בקרת כניסה בכל צדדיו וגיבוש מתוו קבלת פנים, ועד לעיצוב הממשי של פנים האירוע, נעשות הכנות אשר בסופם אתם, כיזמים, מקבלים אירוע סגור, אשר כל שלבי הביצוע שלו ידועים לכם, ולא אמורים ליצור הפתעה כלשהי עבורכם. יתרה מכך, כאשר אתם מסיימים לעצב אצלנו אירוע, תמיד תגלו שיישאר לא מעט זמן פנוי בין שלביו, בו ניתן לתבל באירועי תרבות, הקרנת מצגות ויישום אטרקציות נוספות כמו צילום מגנטים לאירועים, הצגת קיר הוליוודי לאורחים שלכם, ועוד.

 

הבדיקות

 

כאשר מסתיים שלב ההכנות חשוב מאד לבדוק מה נעשה עד כה, וכיצד ניתן לשפר את האיוונט שלכם. שנגלה לכם סוד? גם אם במעמד שלב ההכנות הייתם מאד רציניים וממוקדי מטרה, תגלו שישנם דברים בסיסיים שלא לקחתם בחשבון, כמו למשל הקצעה מספקת של זמן בין השלבים השונים באירוע, או כינון קבלת פנים ארוכה שתאפשר לקלוט את כל האורחים ותסייע גם לצוות הקייטרינג שלכם לפרוס את מרכולתו בדוכנים לכבודם.

 

הפקת חתונה מיוחדת בטבע

 

הפיניש האחרון

 

בפיניש הסופי שבמסגרת הפקות אירועים בטבע, חשוב מאד לבדוק אלו אביזרים תצטרכו להזמין מחברת השכרת ציוד לאירועים ואלה אטרקציות שלא חשבתם עליהם עד כה יכולים לבוא בחשבון. כך, למשל, ניתן לשלב תקליטנים ואנשי תאורה וסאונד אשר יכולים להגיע עם מיטב ציוד המיסוך, מכונות עשן, מכונות תאורה, וכמובן ערכת תקליטן מלאה הכוללת מיקסים ומאשים של שירים לכבוד האירוע שלכם. בפיניש האחרון ניתן גם להוסיף אטרקציות כמו מעגל מתופפים, רקדנים מקצועיים אשר ירקדו לכבודכם באירוע, ועוד.

 


לגלישה באתר בגרסת האינטרנט