על ההבדלים שבין חתונת קיץ לחתונת חורף באזור המרכז

 

כשאתם רוצים להבטיח לעצמכם חתונות מרתקות וחסרות מעצורים, מומלץ מאד לדחות אותן לקיץ. חתונות חורף זה אמנם נחמד: מסתגרים במבנה, מוגנים מהגשם כשפטריות החימום מחממות את השולחנות והאווירה שנוצרת אינטימית. ברם, חתונת קיץ זו כבר ליגה אחרת: קובעים עם האורחים בשישי בצהריים, אחרי שבוע עמוס לעייפה, ונהנים מאירוע טרופי באיכות אחרת ממה שהכרתם. האירוע יזכיר מאד את העולם הלטיני וישלב בחובו אלמנטים מודרניים.

 

חתונות חורף באולם אירועים בשרון

 

 

אינטימיות מול היסחפות

כשאתם חוגגים במסגרת אירוע חורף, ההרגשה היא רומנטית ואינטימית כשאתם מוגנים מהגשם הזועף. כשאתם חוגגים במסגרת אירוע קיץ, אתם נסחפים מרוב שמחה, מעלים את האדרנלין עד בלי די ומתרגשים מאד לנוכח הבילוי במחיצת חבריכם ואהובתכם/אהובכם במזג אוויר חם עם בריזה אביבית. אוןלמות אירועים באשדוד פתוחים או גני אירועים באשדוד לא יכולים להיות יותר מרגשים מכך.

 

הגבלת מקום מול מרחבים

 

כשאתם בחתונת חורף, ההרגשה היא שהמקום מוגבל. אתם בשטח סגור, מוגנים מהגשם. בחתונת קיץ, המרחבים ענקיים, כרי הדשא מסוגלים לאכלס כ- 900 איש בקירוב, וההרגשה היא כמו של מרחב. יצוין שגן אירועים בדרך כלל יותר גדול מאולם אירועים, ובנוסף גם ממוקם בחוץ. שני אלה מדגישים מאד את האלמנט המרחבי חסר-הצפיפות.

 

חתונות קיץ בגן אירועים בשרון

 

רומנטיקה מול ריקודים מקפיצים

 

באולם החורף, הבילוי המועדף בזמן הפנוי של החתונה הוא בילוי בחיק בני הזוג השונים, כשמעת לכת מתנגנת מוזיקת ריקודים. באולם בקיץ, מוזיקת הריקודים היא המהות של החגיגה. הם נמשכים לכל אורך האירוע ולרוב – עוטפים את החופה משני צדיה: גם לפניה יש ריקודים מקפיצים וגם בסיום האירוע, לאחריה. עם אירוע שישי בצהריים שנחגג בקיץ אתם יכולים להיות בטוחים שאתם בדרך להקפיץ את הקהל שלכם BIG TIME.

 

ימי חול מול חגיגה בשישי

 

באולם אירועים, בדרך כלל היום האפשרי לסגירת אירוע הוא יום חול, בשעת הערב. בגן אירועים במרכז, מקובל לשריין דווקא את יום שישי בצהריים ולקבל את האורחים מיד עם סיום עבודתם כשהם בדרך אליכם. ימי חול הם אמנם ימים שתענוג לחגוג בהם, אבל ביום שישי זה שונה, כי אתם האנשים האחרונים שהאורחים רואים לפני שבת, וכך החתונה תיזכר בלבם עוד זמן רב, ורק לטובה.

 


לגלישה באתר בגרסת האינטרנט