5 טיפים להפקת אירועי יוקרה בטבע

 

כשאתם עומדים להפיק אירועי טבע, לא זזים לפני שקוראים את מקבץ הטיפים שניצב כאן לפניכם. אירועים בטבע הם מצד אחד כמו כל אירוע אחר שנחגג בפנים, ומצד שני הם כמו אירועים יזומים שערכתם בעבר כמו פיקניק או ברביקיו לרקע משב הרוח. אירוע של מאות או אלפי איש כמו חתונה או כנס עסקים צריך לתפקד כמו אירוע אולם שרד, ולהכיל את ממד החופש והשלווה שיוצק אירוע ברביקיו/פיקניק נקודתי תחת כיפת השמים. כך תעשו זאת נכון ובאופן מדויק ומדיד, ללא עוררין.

 

חברה שהמומחיות שלה היא קייטרינג – יתרון

 

ישנן חברות הפקות שהיתרון שלהן הוא מוזיקה, ולקייטרינג הן מקציבות פחות משאבים. חברות כאלה לא שוכרים לאירוע בטבע! אירועי טבע צריכים להיות מגובים רק בחברות בוטיק אעשר יש לה ניסיון אדיר בתפעול קייטרינג, שימור מזון ואספקתו ללקוח הסופי. שאר השירותים כגון מוזיקה ותקליטנות יוכלו להיות מומלצים על יעד, אבל קייטרינג טוב הוא אל"ף בי"ת בסיסיים במימוש כל אירוע בטבע.

 

אירוע מיוחד בטבע

 

כינון האירוע בשישי בצהריים – יתרון

 

היתרון כאן הוא שאתם נפגשים עם האורחים מיד אחרי העבודה ומיד לאחר שהם סיימו לעבוד. בכך, אתם הופכים את השבוע העמוס לאחד המפגשים החברתיים הטובים שהיו לכם. כשהחתונה היא בשישי בצהריים אנשים רוצים לבלות אתכם לפני שבת, ובאמצעות חתונה בשישי בצהריים אתם מספקים להם את כל הכלים לעשות זאת באופן יעיל.

 

שילוב ספקים חיצוניים למוזיקה ותאורה באירוע בטבע

 

מומלץ לבקש המלצה חברת ההפקות, ובכך להבטיח סיכוי שהספקים הללו יעשו לכם הנחות, ובכך אתם תוכלו לממש את עיקרון האירוע החסכוני אך גם  האיכותי. הפקת אירועים בטבע אינה משימה זולה ופשוטה כלל, ולכן המעט שתוכלו לעשות בשביל להוזיל עלויות הוא לשוחח עם חברת ההפקות על הספקים המתוכננים להתארח אצלכם.

 

אירועי יוקרה בטבע

 

שילוב צלמי מגנטים בוטיק באירוע

 

מאד דומה לשילוב מוזיקאים ותאורנים/תקליטנים: פשוט שוחחו עם חברת ההפקות שלכם והגיע לצלם הזול ביותר וגם האיכותי ביותר. בכך, תבטיח ושירותי צילום מגוונים במחיר מיוחד.

 

שילוב מצגת באירוע

 

עוד יתרון שתוכלו לממש במסגרת אירועים בטבע הוא שימוש במצגת. המתחם עשוי להכיל מסך רחב או עמדת הקרנה עליהם תוכלו להקרין מצגת על האירוע. 

 

 

 


לגלישה באתר בגרסת האינטרנט